Stanowisko:
Miejsce pracy:
Kurier / Kierowca
Warszawa / Raszyn
Podstawowe obowiązki:
- doręczanie i odbiór przesyłek w wyznaczonym rejonie
- prezentowanie usług oraz doradztwo klientom
- wprowadzanie danych do firmowego systemu informatycznego
- nadzór nad powierzonym mieniem
Od kandydatów oczekujemy:
- odpowiedzialności , uczciwości i rzetelności w wykonywaniu obowiązków
- dobrej znajomości topografii miasta
- wytrwałości i odporności na stres
- prawa jazdy kat. B
- wysokiej kultury osobistej, dyspozycyjności oraz elastyczności
- aktualnego zaświadczenie o niekaralności
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
W zamian oferujemy:
- umowę o pracę na cały etat lub inną formę zatrudnienia wygodną dla Ciebie
- pracę w młodym, dynamicznym zespole
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia w branży logistycznej i rozwój dotychczasowych umiejętności
- prywatną opiekę medyczną
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz ze zdjęciem na adres PRACA@kurier.rcs.com.pl.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97 (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Wszystkim Państwu bardzo dziękujemy za poświęcony czas i za przesłanie dokumentów aplikacyjnych.

 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			

 W związku ze Światowymi Dniami Młodzieży, odbywającymi się w Krakowie w dniach od 25.07.2016 do 31.07.2016 informujemy, że OCS Polska podejmuje działania mające na celu zmniejszenie ewentualnych zewnętrznych trudności w realizowaniu usług kurierskich na terenie miasta Krakowa i okolicy.
W związku ze Światowymi Dniami Młodzieży, odbywającymi się w Krakowie w dniach od 25.07.2016 do 31.07.2016 informujemy, że OCS Polska podejmuje działania mające na celu zmniejszenie ewentualnych zewnętrznych trudności w realizowaniu usług kurierskich na terenie miasta Krakowa i okolicy.
 Podczas Światowych Dni Młodzieży w Krakowie wprowadzone zostaną obszary z ograniczeniami w ruchu drogowym pojazdów. Do stref z ograniczeniami w ruchu drogowego będą mogły wjeżdżać tylko pojazdy określonej grupy użytkowników. Aby można było się poruszać po strefach o ograniczonym ruchu należy posiadać odpowiedni identyfikator, który można pobrać bezpośrednio na
Podczas Światowych Dni Młodzieży w Krakowie wprowadzone zostaną obszary z ograniczeniami w ruchu drogowym pojazdów. Do stref z ograniczeniami w ruchu drogowego będą mogły wjeżdżać tylko pojazdy określonej grupy użytkowników. Aby można było się poruszać po strefach o ograniczonym ruchu należy posiadać odpowiedni identyfikator, który można pobrać bezpośrednio na 
 Transport leków w temperaturze 2°C – 8°C jest niezwykle ważny nie tylko dla samych produktów leczniczych, ale również dla zdrowia pacjentów. Niektóre produkty lecznicze, preparaty są wrażliwe na zmiany temperatury, zbyt niski lub wysoki zakres, który może wpływać na utratę właściwości leczniczych leków. Odpowiednio transportowane leki zachowują swoje walory lecznicze, co jest szczególnie istotne dla szczepionek, które są w stanie płynnym i zawierają materiał biologiczny. Obecnie coraz większy nacisk kładzie się na profesjonalne przewożenie produktów leczniczych, które dają możliwość udokumentowania zachowania odpowiednich warunków podczas całego transportu zarówno drogowego jak i lotniczego. Utrzymanie tak wąskiego zakresu temperatur dla przesyłek farmaceutycznych przez cały okres transportu jest dosyć trudne niemniej jednak dla firmy OCS nie stanowi żadnego problemu. Nasze długoletnie doświadczenie pozwala nam na zapewnienie wąskiego zakresu temperatur przez długi czas. Zdajemy sobie sprawę z faktu, że dodatkowym problemem w transporcie leków stanowi rodzaj przewożonego produktu oraz tak zwana pojemność cieplna. Inaczej będzie się zachowywała temperatura w opakowaniu izotermicznym w którym będą się znajdowały leki o konsystencji stałej typu tabletki a inaczej gdy będą ona w stanie ciekłym. Wynika z tego, że dla różnych produktów leczniczych należy sporządzić odrębną walidację i pakować je w odmienny sposób.
Transport leków w temperaturze 2°C – 8°C jest niezwykle ważny nie tylko dla samych produktów leczniczych, ale również dla zdrowia pacjentów. Niektóre produkty lecznicze, preparaty są wrażliwe na zmiany temperatury, zbyt niski lub wysoki zakres, który może wpływać na utratę właściwości leczniczych leków. Odpowiednio transportowane leki zachowują swoje walory lecznicze, co jest szczególnie istotne dla szczepionek, które są w stanie płynnym i zawierają materiał biologiczny. Obecnie coraz większy nacisk kładzie się na profesjonalne przewożenie produktów leczniczych, które dają możliwość udokumentowania zachowania odpowiednich warunków podczas całego transportu zarówno drogowego jak i lotniczego. Utrzymanie tak wąskiego zakresu temperatur dla przesyłek farmaceutycznych przez cały okres transportu jest dosyć trudne niemniej jednak dla firmy OCS nie stanowi żadnego problemu. Nasze długoletnie doświadczenie pozwala nam na zapewnienie wąskiego zakresu temperatur przez długi czas. Zdajemy sobie sprawę z faktu, że dodatkowym problemem w transporcie leków stanowi rodzaj przewożonego produktu oraz tak zwana pojemność cieplna. Inaczej będzie się zachowywała temperatura w opakowaniu izotermicznym w którym będą się znajdowały leki o konsystencji stałej typu tabletki a inaczej gdy będą ona w stanie ciekłym. Wynika z tego, że dla różnych produktów leczniczych należy sporządzić odrębną walidację i pakować je w odmienny sposób. 
			 
			 
			 Opakowania do transportu leków to pojemniki izotermiczne, które są w stanie zapewnić temperaturę 2°C do 8°C w trakcie całego transportu. Transport leków w opakowaniach odbywa się z wykorzystaniem wkładów chłodzących lub suchego lodu. Opakowania izotermiczne wykonane są ze styropianu o różnej grubości ścianek, które dobierane są w zależności od temperatury, jaką muszą zapewnić oraz czasu transportu. Aby upewnić się czy opakowanie izotermiczne utrzyma wymaganą temperaturę przez określony czas należy dokonać jego walidacji. Dzięki walidacji można wybrać odpowiedni rodzaj opakowania dla danej grupy leków oraz można dokładnie określić ile wkładów chłodzących należy użyć. Opakowania dla leków jakimi dysponujemy utrzymują odpowiednia temperaturę nawet do 168 godzin. Widoczne na zdjęciu opakowanie zapewnia odpowiednie warunki do transportu leków zarówno w transporcie drogowym jak i lotniczym.
Opakowania do transportu leków to pojemniki izotermiczne, które są w stanie zapewnić temperaturę 2°C do 8°C w trakcie całego transportu. Transport leków w opakowaniach odbywa się z wykorzystaniem wkładów chłodzących lub suchego lodu. Opakowania izotermiczne wykonane są ze styropianu o różnej grubości ścianek, które dobierane są w zależności od temperatury, jaką muszą zapewnić oraz czasu transportu. Aby upewnić się czy opakowanie izotermiczne utrzyma wymaganą temperaturę przez określony czas należy dokonać jego walidacji. Dzięki walidacji można wybrać odpowiedni rodzaj opakowania dla danej grupy leków oraz można dokładnie określić ile wkładów chłodzących należy użyć. Opakowania dla leków jakimi dysponujemy utrzymują odpowiednia temperaturę nawet do 168 godzin. Widoczne na zdjęciu opakowanie zapewnia odpowiednie warunki do transportu leków zarówno w transporcie drogowym jak i lotniczym. Transport leków drogą lotniczą odbywa się również w kontrolowanej temperaturze w przedziale 2°C – 8°C z uwzględnieniem materiału chłodzącego lub w warunkach standardowych, czyli od + 15 °C do + 25 °C. Oczywiście wszystko zależy od specyfikacji danego leku lub grupy leków. Transport drogą lotniczą w kontrolowanej temperaturze odbywa się w specjalistycznych opakowaniach, które są dostosowane (posiadają kieszonki) do tego, aby zastosować odpowiedni materiał chłodzący. Materiałem chłodzącym może być suchy lud lub żelpaki, które doskonale sprawdzają się na krótszych lub dłuższych dystansach w zależności od wytrzymałości termicznej opakowania. Takim przykładem może być opakowanie firmy Intelsius, które dzięki swoim właściwościom izolującym zapewniają ochronę produktów leczniczych do 168 godzin widoczne na górnym zdjęciu. Opakowania firmy Intelsius doskonale sprawdzają się w organizacji dystrybucji leków w zimnym łańcuchu dostaw (tzn. w przedziale temperatury od + 2 °C do + 8 °C).
Transport leków drogą lotniczą odbywa się również w kontrolowanej temperaturze w przedziale 2°C – 8°C z uwzględnieniem materiału chłodzącego lub w warunkach standardowych, czyli od + 15 °C do + 25 °C. Oczywiście wszystko zależy od specyfikacji danego leku lub grupy leków. Transport drogą lotniczą w kontrolowanej temperaturze odbywa się w specjalistycznych opakowaniach, które są dostosowane (posiadają kieszonki) do tego, aby zastosować odpowiedni materiał chłodzący. Materiałem chłodzącym może być suchy lud lub żelpaki, które doskonale sprawdzają się na krótszych lub dłuższych dystansach w zależności od wytrzymałości termicznej opakowania. Takim przykładem może być opakowanie firmy Intelsius, które dzięki swoim właściwościom izolującym zapewniają ochronę produktów leczniczych do 168 godzin widoczne na górnym zdjęciu. Opakowania firmy Intelsius doskonale sprawdzają się w organizacji dystrybucji leków w zimnym łańcuchu dostaw (tzn. w przedziale temperatury od + 2 °C do + 8 °C).  Transport lotniczy leków w suchym lodzie prowadzony jest w opakowaniach, które wytrzymują zmiany ciśnienia panujące podczas lotu oraz opakowania muszą być odporne na uszkodzenia mechaniczne. Aby zabezpieczyć opakowanie przed uszkodzeniem oprócz typowego wewnętrznego opakowania styropianowego posiadają jeszcze zewnętrzne opakowanie tekturowe. Leki lub szczepionki przeznaczone do transportu w suchym lodzie muszą być dodatkowo zabezpieczone przed kontaktem zimnego suchego lodu, który posiada temperaturę – 78 °C. Leki nie mogą dotykać suchego lodu, aby nie uległy uszkodzeniu (miejscowemu przemrożeniu) dlatego specjalne kieszenie w opakowaniach są niezbędne.
Transport lotniczy leków w suchym lodzie prowadzony jest w opakowaniach, które wytrzymują zmiany ciśnienia panujące podczas lotu oraz opakowania muszą być odporne na uszkodzenia mechaniczne. Aby zabezpieczyć opakowanie przed uszkodzeniem oprócz typowego wewnętrznego opakowania styropianowego posiadają jeszcze zewnętrzne opakowanie tekturowe. Leki lub szczepionki przeznaczone do transportu w suchym lodzie muszą być dodatkowo zabezpieczone przed kontaktem zimnego suchego lodu, który posiada temperaturę – 78 °C. Leki nie mogą dotykać suchego lodu, aby nie uległy uszkodzeniu (miejscowemu przemrożeniu) dlatego specjalne kieszenie w opakowaniach są niezbędne.
 
			 
			 
			 
			 
			 
			

 Transport moczu odbywa się w kontrolowanej temperaturze określonej przez jednostkę, która nam przekazuje mocz do transportu. Inne warunki musimy zapewnić, gdy mocz jest transportowany do najbliższego punktu a inne, gdy mocz musi być transportowany za granicę. Transport moczu do laboratorium, który jest przekazywany przez szpital to zapewnienie odpowiedniego opakowania, w którym znajdować się będzie pojemnik z moczem (oczywiście nie tylko jeden pojemnik). Jak wiemy pacjenci przynoszą mocz w różnych pojemnikach stąd ważny jest odpowiedni dobór pojemnika, lecz farmacja zaczyna unifikować rodzaj opakowań do transportu moczu tak by ilość próbek i ich litraż był jednakowy stąd jednolite pojemniczki na mocz są dostępne w każdej aptece i w szpitalach. Transport moczu w kontrolowanej temperaturze jest w tym momencie priorytetem i gdy firma OCS realizuje taki transport za granicę musi jeszcze zapewnić odpowiednią ilość suchego lodu. Odpowiednia ilość suchego lodu musi wystarczyć na czas transportu drogą lotniczą lub w przypadku transportu drogowego, jeżeli taki wchodzi w grę. Obsługując firmy medyczne i farmaceutyczne najczęściej jednak jest to transport lotniczy moczu, ponieważ zawsze odbywa się walka z czasem.  Tak samo transport moczu do testów antydopingowych, który niejednokrotnie realizujemy to wyścig z czasem, ponieważ im dłużej przebiega transport tym większe ryzyko zepsucia się próbek moczu. Przykładowo transport moczu w temperaturze pokojowej nie powinien trwać dłużej niż 2 godziny niemniej jednak ten sam transport w temperaturze pomiędzy 2 do 8 °C może przebiegać do 12 godzin. Jak widać im niższa temperatura transportu moczu tym bardziej wydłuża się czas i możliwości a w przypadki zamrożonego moczu można go transportować drogą lotniczą do odległych miejsc na naszym globie. W momencie prestiżowych wydarzeń typu wyścig kolarski, zawody lekkoatletyczne, mistrzostwa w tenisa czy też zawody w pływaniu transport jest wręcz dedykowany chwilę po tym jak zawodnicy przekażą mocz do osób odpowiedzialnych za badania antydopingowe.  Firma OCS wysyła natychmiast kuriera po odbiór moczu i w chwili podjęcia zlecenia transport jest dedykowany. Transport dedykowany moczu odbywa się bez przystanków do dedykowanego laboratorium, które akurat jest wytypowane do przeprowadzenia badań antydopingowych.
Transport moczu odbywa się w kontrolowanej temperaturze określonej przez jednostkę, która nam przekazuje mocz do transportu. Inne warunki musimy zapewnić, gdy mocz jest transportowany do najbliższego punktu a inne, gdy mocz musi być transportowany za granicę. Transport moczu do laboratorium, który jest przekazywany przez szpital to zapewnienie odpowiedniego opakowania, w którym znajdować się będzie pojemnik z moczem (oczywiście nie tylko jeden pojemnik). Jak wiemy pacjenci przynoszą mocz w różnych pojemnikach stąd ważny jest odpowiedni dobór pojemnika, lecz farmacja zaczyna unifikować rodzaj opakowań do transportu moczu tak by ilość próbek i ich litraż był jednakowy stąd jednolite pojemniczki na mocz są dostępne w każdej aptece i w szpitalach. Transport moczu w kontrolowanej temperaturze jest w tym momencie priorytetem i gdy firma OCS realizuje taki transport za granicę musi jeszcze zapewnić odpowiednią ilość suchego lodu. Odpowiednia ilość suchego lodu musi wystarczyć na czas transportu drogą lotniczą lub w przypadku transportu drogowego, jeżeli taki wchodzi w grę. Obsługując firmy medyczne i farmaceutyczne najczęściej jednak jest to transport lotniczy moczu, ponieważ zawsze odbywa się walka z czasem.  Tak samo transport moczu do testów antydopingowych, który niejednokrotnie realizujemy to wyścig z czasem, ponieważ im dłużej przebiega transport tym większe ryzyko zepsucia się próbek moczu. Przykładowo transport moczu w temperaturze pokojowej nie powinien trwać dłużej niż 2 godziny niemniej jednak ten sam transport w temperaturze pomiędzy 2 do 8 °C może przebiegać do 12 godzin. Jak widać im niższa temperatura transportu moczu tym bardziej wydłuża się czas i możliwości a w przypadki zamrożonego moczu można go transportować drogą lotniczą do odległych miejsc na naszym globie. W momencie prestiżowych wydarzeń typu wyścig kolarski, zawody lekkoatletyczne, mistrzostwa w tenisa czy też zawody w pływaniu transport jest wręcz dedykowany chwilę po tym jak zawodnicy przekażą mocz do osób odpowiedzialnych za badania antydopingowe.  Firma OCS wysyła natychmiast kuriera po odbiór moczu i w chwili podjęcia zlecenia transport jest dedykowany. Transport dedykowany moczu odbywa się bez przystanków do dedykowanego laboratorium, które akurat jest wytypowane do przeprowadzenia badań antydopingowych.
 Transport lotniczy moczu musi odbywać się w odpowiednich opakowaniach, ponieważ suchy lód jest zaklasyfikowany, jako materiał niebezpieczny. Suchy lód składa się z zamrożonego dwutlenku węgla do temperatury – 78 °C, który ulatnia się (sublimuje) w kontakcie z cieplejszym powietrzem lub podłożem. Wydobywający się dwutlenek węgla z opakowania może stanowić zagrożenie podczas lotu dla pasażerów. Należy przypomnieć, że w trakcie lotu jest utrzymywane w samolocie odpowiednie ciśnienie, które jest stele kontrolowane. Wydobywający się z opakowania do transportu w suchym lodzie dwutlenek węgla może wpływać na ciśnienie panujące w całym samolocie. Dlatego transport musi się odbywać w opakowaniach, które nie tylko wytrzymują wahania ciśnienia, ale również są odporne na uszkodzenia mechaniczne. Opakowania firmy Intelsius doskonale spełniają swoje zadanie. Międzynarodowe transport lotniczy jest realizowany przez firmę OCS codziennie. Dedykowany transport lotniczy jest realizowany dla firm farmaceutycznych i branży medycznej.
Transport lotniczy moczu musi odbywać się w odpowiednich opakowaniach, ponieważ suchy lód jest zaklasyfikowany, jako materiał niebezpieczny. Suchy lód składa się z zamrożonego dwutlenku węgla do temperatury – 78 °C, który ulatnia się (sublimuje) w kontakcie z cieplejszym powietrzem lub podłożem. Wydobywający się dwutlenek węgla z opakowania może stanowić zagrożenie podczas lotu dla pasażerów. Należy przypomnieć, że w trakcie lotu jest utrzymywane w samolocie odpowiednie ciśnienie, które jest stele kontrolowane. Wydobywający się z opakowania do transportu w suchym lodzie dwutlenek węgla może wpływać na ciśnienie panujące w całym samolocie. Dlatego transport musi się odbywać w opakowaniach, które nie tylko wytrzymują wahania ciśnienia, ale również są odporne na uszkodzenia mechaniczne. Opakowania firmy Intelsius doskonale spełniają swoje zadanie. Międzynarodowe transport lotniczy jest realizowany przez firmę OCS codziennie. Dedykowany transport lotniczy jest realizowany dla firm farmaceutycznych i branży medycznej. Oddając samemu mocz do analizy należy pamiętać, że należy wcześniej zaopatrzyć się w odpowiedni pojemnik, który jest dostępny w każdej aptece. Mocz do analizy powinien być pobrany się do czystego pojemnika jednorazowego użytku bezpośrednio po spoczynku nocnym. Jest to pierwsza poranna porcja moczu ze środkowego strumienia. O czym najczęściej zapominają pacjenci? Może to kogoś zdziwić, ale oddając samemu mocz do analizy laboratoryjnej najczęściej zapominamy, aby jednorazowy pojemnik z moczem podpisać swoim imieniem i nazwiskiem. Przed pobraniem moczu zaleca się stosowanie umiarkowanej diety oraz przyjmowanie odpowiedniej ilości płynów. Lepiej nie wykonywać nadmiernego wysiłku fizycznego. Nadmierny wysiłek fizyczny może spowodować pojawienie się zwiększanego stężenia białek i ciał ketonowych w moczu, co może zafałszować wyniki badań laboratoryjnych. Kobiety nie powinny oddawać moczu do analizy dwa dni przed pojawieniem się okresu menstruacji (krwawienie miesiączkowe) a dopiero dwa dni po jego zakończeniu. Duża ilość krwinek czerwonych podczas krwawienia miesiączkowego może wpływać negatywnie na wyniki badań.
Oddając samemu mocz do analizy należy pamiętać, że należy wcześniej zaopatrzyć się w odpowiedni pojemnik, który jest dostępny w każdej aptece. Mocz do analizy powinien być pobrany się do czystego pojemnika jednorazowego użytku bezpośrednio po spoczynku nocnym. Jest to pierwsza poranna porcja moczu ze środkowego strumienia. O czym najczęściej zapominają pacjenci? Może to kogoś zdziwić, ale oddając samemu mocz do analizy laboratoryjnej najczęściej zapominamy, aby jednorazowy pojemnik z moczem podpisać swoim imieniem i nazwiskiem. Przed pobraniem moczu zaleca się stosowanie umiarkowanej diety oraz przyjmowanie odpowiedniej ilości płynów. Lepiej nie wykonywać nadmiernego wysiłku fizycznego. Nadmierny wysiłek fizyczny może spowodować pojawienie się zwiększanego stężenia białek i ciał ketonowych w moczu, co może zafałszować wyniki badań laboratoryjnych. Kobiety nie powinny oddawać moczu do analizy dwa dni przed pojawieniem się okresu menstruacji (krwawienie miesiączkowe) a dopiero dwa dni po jego zakończeniu. Duża ilość krwinek czerwonych podczas krwawienia miesiączkowego może wpływać negatywnie na wyniki badań.
 Transport mrożonego chleba jest codziennością. Codziennie dostarczane są porcje ciasta w stanie głębokiego zamrożenia do sieci handlowych, w których następuje wypiek chleba, bułek i innych smakowitości. Kupując świeży chleb lub bułeczki w sieciach handlowych mamy do czynienia z głęboko mrożonym ciastem, który dostarczany jest w porcjach do wypieku. Dopiero na miejscu, po rozmnożeniu ciasta następuje rozrost drożdży, które po zamrożeniu przebywają w stanie uśpienia. Ale nie tylko sieci handlowe, markety korzystają z pieczywa mrożonego. Coraz więcej naszych rodzimy piekarni eksportuje pieczywo w stanie głębokiego zamrożenia zdobywając rynek międzynarodowy. Firma OCS realizuje transport drogowy mrożonego chleba do Danii, Norwegii, Austrii i Niemiec. Oczywiście lista państw zwiększa się z roku na rok, ponieważ coraz więcej konsumentów zainteresowanych jest naszym chlebem, który posiada niepowtarzalne walory smakowe. Dział transportu w stanie głębokiego zamrożenia realizuje transport kęsów mrożonego pieczywa przestrzegając wszelkich wymagań sanitarnych oraz przepisów unijnych podczas załadunku i transportu do miejsca docelowego. Realizujemy zarówno transport paletowy mrożonego chleba lub w specjalistycznych opakowaniach
Transport mrożonego chleba jest codziennością. Codziennie dostarczane są porcje ciasta w stanie głębokiego zamrożenia do sieci handlowych, w których następuje wypiek chleba, bułek i innych smakowitości. Kupując świeży chleb lub bułeczki w sieciach handlowych mamy do czynienia z głęboko mrożonym ciastem, który dostarczany jest w porcjach do wypieku. Dopiero na miejscu, po rozmnożeniu ciasta następuje rozrost drożdży, które po zamrożeniu przebywają w stanie uśpienia. Ale nie tylko sieci handlowe, markety korzystają z pieczywa mrożonego. Coraz więcej naszych rodzimy piekarni eksportuje pieczywo w stanie głębokiego zamrożenia zdobywając rynek międzynarodowy. Firma OCS realizuje transport drogowy mrożonego chleba do Danii, Norwegii, Austrii i Niemiec. Oczywiście lista państw zwiększa się z roku na rok, ponieważ coraz więcej konsumentów zainteresowanych jest naszym chlebem, który posiada niepowtarzalne walory smakowe. Dział transportu w stanie głębokiego zamrożenia realizuje transport kęsów mrożonego pieczywa przestrzegając wszelkich wymagań sanitarnych oraz przepisów unijnych podczas załadunku i transportu do miejsca docelowego. Realizujemy zarówno transport paletowy mrożonego chleba lub w specjalistycznych opakowaniach Mrożenie żywności w tym i chleba jest sprawdzonym i powszechnie stosowanym w naszych domach sposobem przechowywania mięsa, warzyw oraz ryb. Ze stanu głębokiego mrożenia korzystają również piekarnie, które dostarczają porcje mrożonego chleba lub bułek do mniejszych placówek, w których następuje wypiek. Proces głębokiego mrożenia pieczywa poprawia higienę, ponieważ w zamrożonym cieście nie jest możliwy rozwój drobnoustrojów. Mrożone surowe ciasto, które po rozmrożeniu i urośnięciu jest gotowe do wypieku zachowuje swoje walory smakowe oraz odżywcze przez długi czas. Pieczywo z ciasta mrożonego nie potrzebuje konserwantów do wydłużenia jego przydatności do spożycia. To stan głębokiego zamrożenia konserwuje ciasto, które później jest pieczone. Gotowe porcje zamrożonego ciasta mogą być długo przechowywane w chłodniach a później rozmrażane z dnia na dzień. Ciasto głęboko mrożone pomału podbija cały świat zdobywając swoich zwolenników jak i przeciwników.
Mrożenie żywności w tym i chleba jest sprawdzonym i powszechnie stosowanym w naszych domach sposobem przechowywania mięsa, warzyw oraz ryb. Ze stanu głębokiego mrożenia korzystają również piekarnie, które dostarczają porcje mrożonego chleba lub bułek do mniejszych placówek, w których następuje wypiek. Proces głębokiego mrożenia pieczywa poprawia higienę, ponieważ w zamrożonym cieście nie jest możliwy rozwój drobnoustrojów. Mrożone surowe ciasto, które po rozmrożeniu i urośnięciu jest gotowe do wypieku zachowuje swoje walory smakowe oraz odżywcze przez długi czas. Pieczywo z ciasta mrożonego nie potrzebuje konserwantów do wydłużenia jego przydatności do spożycia. To stan głębokiego zamrożenia konserwuje ciasto, które później jest pieczone. Gotowe porcje zamrożonego ciasta mogą być długo przechowywane w chłodniach a później rozmrażane z dnia na dzień. Ciasto głęboko mrożone pomału podbija cały świat zdobywając swoich zwolenników jak i przeciwników. Coraz powszechniejsza technologia piekarska spowalniania lub wstrzymywania procesu fermentacji nosi nazwę „OWP” Technologia odroczonego wypieku wykorzystuje zjawisko niskich temperatur do spowolnienia procesu fermentacji lub jego całkowitego zatrzymania. Technologia zamrażania kęsów ciasta przed ostatecznym wypiekiem na czas określony zapotrzebowaniem umożliwia nie tylko przesunięcie wypieku w czasie, ale to, co jest najważniejsze pozwala na przeniesienie wypieku poza piekarnie nie tylko w danym kraju, ale również poza jej granicę. Zamrażanie kęsów ciasta zapewnia dodatkowe korzyści takie jak:
Coraz powszechniejsza technologia piekarska spowalniania lub wstrzymywania procesu fermentacji nosi nazwę „OWP” Technologia odroczonego wypieku wykorzystuje zjawisko niskich temperatur do spowolnienia procesu fermentacji lub jego całkowitego zatrzymania. Technologia zamrażania kęsów ciasta przed ostatecznym wypiekiem na czas określony zapotrzebowaniem umożliwia nie tylko przesunięcie wypieku w czasie, ale to, co jest najważniejsze pozwala na przeniesienie wypieku poza piekarnie nie tylko w danym kraju, ale również poza jej granicę. Zamrażanie kęsów ciasta zapewnia dodatkowe korzyści takie jak: Firma OCS realizuje również transport kęsów ciasta w suchym lodzie drogą lotniczą dla firm, które potrzebują szybkich dostaw zarówno w kraju jak i za granicą. Transport mrożonego ciasta w suchym lodzie realizowany jest w opakowaniach, które spełniają wytyczne dla transportu materiałów niebezpiecznych IATA. Opakowania do transportu ciasta w suchym lodzie muszą być wytrzymałe na zmiany ciśnienia, które panują podczas lotu oraz uszkodzenia mechaniczne. Każde uszkodzenie opakowania podczas lotu może przyczynić się do zwiększonej sublimacji suchego lody, który składa się z dwutlenku węgla. Wydobywający się z opakowania dwutlenek węgla może stanowić zagrożenie podczas lotu, dlatego opakowanie do transportu mrożonych kęsów ciasta musi być wytrzymałe. Suchy lód jest doskonałym chłodziwem, ponieważ jego temperatura wynosi – 78 °C. Należy jednak dokładnie obliczyć ile będzie potrzeba suchego lodu nie tylko podczas transportu lotniczego ale również później po przeładunku i dostarczeniu mrożonego ciasta na miejsce docelowe. Transport mrożonego ciasta w suchym lodzie drogą lotniczą jest prowadzony przez firmę OCS do 200 krajów na całym świecie.
Firma OCS realizuje również transport kęsów ciasta w suchym lodzie drogą lotniczą dla firm, które potrzebują szybkich dostaw zarówno w kraju jak i za granicą. Transport mrożonego ciasta w suchym lodzie realizowany jest w opakowaniach, które spełniają wytyczne dla transportu materiałów niebezpiecznych IATA. Opakowania do transportu ciasta w suchym lodzie muszą być wytrzymałe na zmiany ciśnienia, które panują podczas lotu oraz uszkodzenia mechaniczne. Każde uszkodzenie opakowania podczas lotu może przyczynić się do zwiększonej sublimacji suchego lody, który składa się z dwutlenku węgla. Wydobywający się z opakowania dwutlenek węgla może stanowić zagrożenie podczas lotu, dlatego opakowanie do transportu mrożonych kęsów ciasta musi być wytrzymałe. Suchy lód jest doskonałym chłodziwem, ponieważ jego temperatura wynosi – 78 °C. Należy jednak dokładnie obliczyć ile będzie potrzeba suchego lodu nie tylko podczas transportu lotniczego ale również później po przeładunku i dostarczeniu mrożonego ciasta na miejsce docelowe. Transport mrożonego ciasta w suchym lodzie drogą lotniczą jest prowadzony przez firmę OCS do 200 krajów na całym świecie. Mrożone pieczywo jest obecne również w domu niemniej jednak w stanie gotowym czyli po upieczeniu. W domu można mrozić chleb oraz bułki w zamrażalniku. Niektórzy konsumenci nawet twierdzą że pieczywo mrożone jest nawet smaczniejsze. Mrożenie pieczywa nie jest trudne a co jest najważniejsze poprzez zamrożenie nie wyrzucamy nadmiaru pieczywa do kosza. Jeśli chcemy zamrozić chleb i bułki wystarczy pamiętać o kilku prostych zasadach, dzięki czemu po rozmrożeniu pieczywa będziemy się cieszyć jego świeżością.
Mrożone pieczywo jest obecne również w domu niemniej jednak w stanie gotowym czyli po upieczeniu. W domu można mrozić chleb oraz bułki w zamrażalniku. Niektórzy konsumenci nawet twierdzą że pieczywo mrożone jest nawet smaczniejsze. Mrożenie pieczywa nie jest trudne a co jest najważniejsze poprzez zamrożenie nie wyrzucamy nadmiaru pieczywa do kosza. Jeśli chcemy zamrozić chleb i bułki wystarczy pamiętać o kilku prostych zasadach, dzięki czemu po rozmrożeniu pieczywa będziemy się cieszyć jego świeżością.
 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			


 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			 
			
 Transport lodów, jaki realizuje firma OCS w województwie mazowieckim jak również na terenie całego kraju to szybkość działania. Realizujemy również transport dedykowany lodów na terenie Unii Europejskiej Posiadając samochody o ładowności od 950 kg do nawet pełno paletowych zapewniamy stały i szybki transport lodów do sklepów, magazynów, hurtowni jak również do składów centr dystrybucyjnych. Transport drogowy lodów odbywa się w kontrolowanej temperaturze – 18 °C. Realizujemy transport paletowy lodów lub luzem w powierzonych opakowaniach tekturowych lub własnych. Tak samo jak w przypadku transportu mrożonek zapewniamy specjalistyczne opakowania do transportu lodów o ładowności do 350 kilogramów lub odpowiednie kontenery. Dobór opakowań zależy od długości trasy, ponieważ lody nie mogą być poddawane nagłym zmianom temperatury. Jest to bardzo ważne w okresie letnim, kiedy konsumpcja lodów wzrasta. Rozmrożenie i późniejsze zamrożenie oraz zbyt niska temperatura lodów podczas transportu może doprowadzić do zatrucia pokarmowego. Ważne również jest by lodów nie przemrozić, czyli przetrzymywać je poniżej – 18 °C, ponieważ wówczas robią się zbyt twarde i tracą walory smakowe stąd ważne jest by była ciągła kontrola temperatury w logistyce zimnego łańcucha dostaw. Nad kontrolą temperatury podczas transportu drogowego czuwają rejestratory temperatury, które są umieszczone w newralgicznych punktach przestrzeni załadunkowej jak również ładunkowej.
Transport lodów, jaki realizuje firma OCS w województwie mazowieckim jak również na terenie całego kraju to szybkość działania. Realizujemy również transport dedykowany lodów na terenie Unii Europejskiej Posiadając samochody o ładowności od 950 kg do nawet pełno paletowych zapewniamy stały i szybki transport lodów do sklepów, magazynów, hurtowni jak również do składów centr dystrybucyjnych. Transport drogowy lodów odbywa się w kontrolowanej temperaturze – 18 °C. Realizujemy transport paletowy lodów lub luzem w powierzonych opakowaniach tekturowych lub własnych. Tak samo jak w przypadku transportu mrożonek zapewniamy specjalistyczne opakowania do transportu lodów o ładowności do 350 kilogramów lub odpowiednie kontenery. Dobór opakowań zależy od długości trasy, ponieważ lody nie mogą być poddawane nagłym zmianom temperatury. Jest to bardzo ważne w okresie letnim, kiedy konsumpcja lodów wzrasta. Rozmrożenie i późniejsze zamrożenie oraz zbyt niska temperatura lodów podczas transportu może doprowadzić do zatrucia pokarmowego. Ważne również jest by lodów nie przemrozić, czyli przetrzymywać je poniżej – 18 °C, ponieważ wówczas robią się zbyt twarde i tracą walory smakowe stąd ważne jest by była ciągła kontrola temperatury w logistyce zimnego łańcucha dostaw. Nad kontrolą temperatury podczas transportu drogowego czuwają rejestratory temperatury, które są umieszczone w newralgicznych punktach przestrzeni załadunkowej jak również ładunkowej. W sezonie wiosenno letnim transport lodów odbywa się najczęściej poprzez transport dedykowany. Jest to usługa transportu drogowego, którą prowadzimy od wielu lat i sprawdza się w szybkich i bezpiecznych dostawach nie tylko lodów. Transport dedykowany lodów jest realizowany samochodem typu chłodnia, dzięki czemu gwarantujemy utrzymanie kontrolowanej temperatury – 18 °C na całym etapie transportu. Transport dedykowany odbywać się może na paletach lub w opakowaniach zbiorczych typu styrobox. Transport dedykowany oznacza, że do realizacji usługi jest wyznaczony jeden samochód, którego zadaniem jest odbiór lodów z miejsca załadunku i dostarczenie ładunku w wyznaczonym czasie. Najczęściej wybierany jest transport dedykowany, ponieważ każdy miedzy przeładunek powoduje zmianę temperatury i zewnętrzne warstwy lodów potrafią się rozmrozić. Po ponownym zamrożeniu w chłodni wierzchnia warstwa lodów jest twardsza, co wpływa bardzo niekorzystnie na smak oraz termin przydatności do spożycia.
W sezonie wiosenno letnim transport lodów odbywa się najczęściej poprzez transport dedykowany. Jest to usługa transportu drogowego, którą prowadzimy od wielu lat i sprawdza się w szybkich i bezpiecznych dostawach nie tylko lodów. Transport dedykowany lodów jest realizowany samochodem typu chłodnia, dzięki czemu gwarantujemy utrzymanie kontrolowanej temperatury – 18 °C na całym etapie transportu. Transport dedykowany odbywać się może na paletach lub w opakowaniach zbiorczych typu styrobox. Transport dedykowany oznacza, że do realizacji usługi jest wyznaczony jeden samochód, którego zadaniem jest odbiór lodów z miejsca załadunku i dostarczenie ładunku w wyznaczonym czasie. Najczęściej wybierany jest transport dedykowany, ponieważ każdy miedzy przeładunek powoduje zmianę temperatury i zewnętrzne warstwy lodów potrafią się rozmrozić. Po ponownym zamrożeniu w chłodni wierzchnia warstwa lodów jest twardsza, co wpływa bardzo niekorzystnie na smak oraz termin przydatności do spożycia.
 
			 
			 
			 
			